پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4370
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیط» و «اعتراف» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیط» و «اعتراف»، روزهای جمعه و شنبه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیط» جمعه 7 خرداد روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ در سال 1369 تولید شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: کارگردانی پس از سال‌ها از آمریکا به ایران برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه‌ای نمی‌تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره‌گردی را پیدا می‌کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد و ... .

مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، افسانه بایگان، سیامک اطلسی، آتیلا پسیانی و شهلا ریاحی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیط» جمعه 7 خرداد ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «اعتراف» به کارگردانی سعید عالم‌زاده نیز شنبه 8 خرداد از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره قتلی است كه در یک آپارتمان رخ می دهد؛ و همه ساكنان این ساختمان مورد ظن سرگرد قرار می گیرند. در پیگیری پلیس برای كشف راز این قتل و شناسایی قاتل، اتفاقات تازه‌ای روی می دهد كه پرونده را وارد مسیر پیچیده‌ای می كند و...

جعفر دهقان، سپند اميرسليمانی، نفيسه روشن، آرش مجيدی و پويا امينی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 فیلم سینمایی «اعتراف» شنبه 8 خرداد ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ببینید: آخرین قسمت از سرنوشت

نمایش فیلم کوتاه «درخت» در آی‌فیلم

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر